2011-11-07

2011-11-07 - 12:44:24

Nu är det November.!
Framtiden ser just nu rätt så tajt ut!
Har massor att göra på riktigt kort tid!
Hjälp hur ska jag, lilla jag kunna skriva en uppsats på 30sidor?

Aja, Idag har jag kämpat med skolarbete, hunnit med en promenad med Lina!
Har börjat fundera på julklappar och inser att de är bäst att beställa några denna månad så vi inte har alla nästa månad.. Tror jag ska följa min kusin i hennes spår och hoppas jag hittar många julklappar på Lekmer.se! :)

Tror jag ska önska mig bara pengar och pressentkort jag har ju så taskig fantasi..

Nä, återgå till skolarbetet!

Bilder, ja de kommer :) ska bara hämta dom hos tina :)



 



                                                                                                                                               100

Postat av: S

ja lekmer.se ha verkligen bra grejjer. å billit oxå :)

2011-11-07 - 15:50:54
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!