2011-11-17

2011-11-17 - 22:59:04

Vad är det för en dag? är de en vanlig dag?
Nej de är ingen vanlig dag för de är Cillas födelsedag!
Grattis! :)

Vi har varit till Cilla på middag, sen var vi alla på Bio.. :)
Mysigt!

__________________________________________________
Idag så har jag jobbat på som vanligt,
*sökt ännumer literatur,
*hunnit skriva lite på bakgrunden,
* Skrivit mina intervjufrågor..
* Varit med Sally
* Tvättat massor med tvätt, så nu hänger det tvätt över hela lägenheten..
* Jag har påbörjat ett nytt projekt!
__________________________________________________

Nu ska jag krypa ihop med mitt hjärta i sängen och sova imorron är en ny dag med nya utmaningar...

//LinaJacobsson


Tanja, jag hoppas du kommer hem snart, du anar inte hur ont de gör i hjärtat då du gör så här!


Bilden lånad från gooogle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!