2011-11-14

2011-11-14 - 15:09:17
Måndag!
Betyder att de är ny vecka, idag har jag hunnit med att skriva massor på min uppsats,! Skönt!
Så nu är nästan allt i metoden skrivet, bara finliiir kvar hoppas jag!

Nu har jag kommit mig ur myskläderna och i lite mer normala kläder! :) Så jag ska ta å packa ihop mig och gå ner till mamma som bjuder på middag, eller var det så att jag bjöd in mig på middag? Aja, de låter bättre om jag säger att hon bjöd oss påmiddag :)

Sen så ska jag hem och städa (Läs ostäda), jag är sugen på att bygga ett fågelhus till småfåglarna så att vi kan mata dom i vinter :) Har till och med fixa nästan allt material, så de är bara tiden som behövs, :) Å de är väl bättre jag ostökar ordentligt innan jag städar :)

Skulle att dagarna var fleera timmar längre! Men men, de går segt, men framåt!

Aja, Mamma nästa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!