2012-03-09

2012-03-09 - 11:08:07
Skolan går framåt, igår var Jag, Camilla och Diana och intervjuade en logoped på Barn&ungdoms habeliteringen, sen också en barnskötare som jobbat med ett barn som hade Downs Syndrom. Genom att denna uppgift handlar om barn och språk! Av barnskötaren fick vi en dikt som jag tycker är så otroligt fin! Den är så klockren skulle kunnna tänka mig att livet verkligen är så.

Dikten handlar om tiden då man väntar barn.. Om hur man planerar och läser på inför en resa till det vackra Italien du vet exakt hur man pratar, vad man kan göra där och så vidare.. sen när planet landar så säger dom Välkommen till Holland! Allt du lärt dig inför resan är till ingen nytta, men eftersom börjar du läsa på om holland, du lär dig språket, du förstår hur det funkar då inser du att de är helt underbart i holland också!
Jag blev verkligen kär i denna dikt!

Nu ska jag fortsätta bota min förkylning, plocka undan och plugga innan petter kommer hem från jobbet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!