Två-tusen-tretton!

2013-01-16 - 09:21:48
Nytt år och nya möjligheter!

Som så många gånger har det blivit ett nyårslöfte, inget godis, en chipspåse och en dricka på fredagsmyset är allt som får förekomma.. Fast besluten att klara detta!! :)

Året är bara 16dagar gammalt, men i full gång, Årets reny har dragit igång så helgerna är rätt fulla.. Årets arbete inför Motorveckan 2013 är också igång, igår var första garagekvällen för pajka och första dejten för oss bruudar! :)

Min underbara Lillasyster har fyllt 20årvilket vi firade här med goofika och massor med folk, tur vi har stort vardagsrum och stor soffa! :)

Inom 8dagar så får Johan en kompis, min underbara barndomskompis som !Äntligen! flyttat hem väntar på sitt lila troll, å jag vet en som längtar lika mycket som dom!! Jaag!! :)

Johan är snart 5månader, tiden bara springer iväg, han är de gooaste ungen! Han han hoppar hoppgunga, springer i gåstol, älskar att ligga på golvet och rulla över på mage, sova vagn ute är en hitt..! :)

Hittade en app för Blogg.se ihopp om att de skulle bli smidigare att blogga, men nja, jag får det inte till att funka, funderar starkt på att se mig om efter ett nytt blogg verktyg, med bättre mobilmöjligheter.. Förslag?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!