2011-09-14

2011-09-14 - 20:42:57

Fortfarande samma dag som sist jag skrev :)
Må ju säga att första dagen på det "Nya" stället känndes rätt okej, mycket att ta in Nya barn nya fröknar, och tre avdelningar på samma ställe, Omy! vad man får tankar i huvudet! :)

Har hunnit vara på Cillas och fika en snabbis, Träffat lillasyster och nu har jag och Brynolf just kommit hem efter en kvällsprommis!

Kom på mig själv med att packa väskan inför helgen, idag, de är ju bara ONSDAG! :) Då är det iaf gjort..

Må ju erkänna att jag är grynt sugen på att köpa hus, eller de går i vågor, ena dagen vill jag bo kvar här, andra dagen skulle jag flytta på stört om jag hade ett hus, men de är ändå svårt, Var vill jag bo då jag bli "Stor"?
Skogen? Samhället? Här? Annan by? De är oftast då tanken försvinner och går till, Äch, jag har de bra här :)
Men samtidigt skullede vara kul med eget hus, då vet man att de man gör gör man för sin egen skull!
Så, är det någon som vill sälja sitt hus till mig för..... låtse....... 500kr :D hihi :) Måste ju ha kvar en 100-ring till renoveringen :) Jag vet, chansen att mina 500kr räcker är inte stor men man måste ju få drömma :)



Nejnej, vakna till liv igen :) Måste göra klart innan jag ska krypa isäng, plocka undan lite så P slipper klättra in genom dörren då han kommer hem inatt :)

Postat av: Mamsen

Du e väl för söt:-)

2011-09-14 - 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!