2011-09-15

2011-09-15 - 21:02:36

Så nu var det igång, Hockeysäsongen!

11 in i första och vi leder, känslan är lika skön som förra säsongen då Saik tog ledningen :)
Första matchen firar vi med kladdmuffins, kladdkaka med himelskglasyr, och popcorn.. :)

Super bra att proppa i sig efter en promenad :) haha..

Må ju säga att jag är rätt nöjd med mig själv idag, idag har jag gått två 40minuters promenader, och resten av veckan har det blivit minst en varje dag :) *Stolt*

Hittade mitt headset i en jackficka nu då jag och mamma var ut, skönt! Då har jag lite musik med mig på morgonpromenden :)

De här med hockeyn går inget vidare längre.. ajja, de är ju bara ett spel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!