2011-09-14

2011-09-14 - 11:28:40

Dagarna bara flyger iväg idag kämpar jag på med storstädning,!
Önskar bara att jag hade en ny soffa (drömmer) och en matta till tvrummet! :)
Då hade tvrummet varit näst intill klart :) Kanske får göra en önskelista denna jul iaf ;)

Köket har fått nya hyllor och en ordentlig skurning så där är det finfint, ett tag iaf :)

Nu har jag tagit en sväng i duschen innan jag nu ska fara och jobba på en förskola där jag aldrig satt min fot förr, så de ska bli otroligt spännande :) Så sen så jobbar jag där torsdag fredag också sen är det stugan som gäller å där måste jag plugga plugga och plugga!

Jag måste inse att C-uppsatsen är här och jag ska göra allt i min makt för att klara den även om de kommer krävas timmar och åter timmar av arbete! Men den ska klaras! :)

Igår satt jag och lekte med designen på bloggen å jag klarade det nästan helt själv, men Lillasyster fick göra en insats då jag slitit av mig håret och inte fick bilderna centrerade :) men nu är de ju toppen! Tack Tina!

Nog tjollrat :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!