11 December

2010-12-11 - 20:31:22

Idag har Vi varit hos Mamma och pappa och städat lite på vinden!
Oj va mycket man kan spara på sig, känner att jag är rätt skylldig till mycket av de som är där, jag har verkligen inte kunnat slänga något då jag var liten! Tur de har ändrats nu :)

Må ju säga att de finns kvar MASSOR av barnkläder sen vi va små, så dom hjar fått komma ner å jag ska tvätta dom och paketera dom i nya frächa kartonger och i storleksordning så den dagen ´jag kanske behöver dom så är de lätt hittat :)  Men de är mest tjejkläder!  ;) Därför lär ju jag få enbart killar så dom kommer ligga oanvända en generation till :P haha..



Så här har vi sett ut idag :) men de va MYCKET mer kartonger hos oss ;)
(Bilden är lånad)

Nu ska jag upp å mysa ihop mig i soffan å se sista perioden av Skellefteå AIK matchen :)



Lussebullar imorron? Ja, vi få se :)

//Liina




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!