2 December

2010-12-02 - 20:24:53

Wips, så var vi nu inne i December månad :)
Hade tänkt ta kort på hur jul-mysigt de är här hemma, men då dog kameran så de är bara å sätta den i ladden :)

Idag har vi varit en sväng till Lillholmträsk där Berit gjorde en julgrupp som jag fick med mig hem :)
Å hokus pokus så började mina ideer växa, julgrupper, varför har jag inte tänkt på de?!

Ska försöka ladda kameran så ni får lite bilder under helgen :)
Tillsvidare så kan jag ju bjuda på den skönhet som nu bor i mitt kök :)


Den fick jag som tidig julklapp av min Älskling!
Den funkar som en kung :)

//Liiina

(Måste ju bara påpeka om nu Ingela läser denna blogg, att nu äre dax att du också uppdaterar)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!