21 December

2010-12-21 - 19:25:15

Tänkte uppdatera lite så Ingela får lite läsning å som belöning så väntar jag mig lite läsning tillbaka ;)

Älsk ligger och ser Aladin, en av de två Disney klassiker som vi köpte i stan :)

   

Fick även en klänning av Mamma & Pappa som jag ska använda på julafton :) Hittade ingen bild i rätt färg men den ser ut som denna men är champagne färgad :)



Å den är så grymt skön att jag skulle kunna ha den dagarna i ända känns de som :)

Jaja, åter till något vettigt.. Granen är klädd, adventsfikat är bortgjort men i brist på kamera såfår ni inge bilder!
:(

Nä nu ska jag hoppas på att hinna träffa Ingela på Msn :)

//Liina





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!