Gott Nytt År Bloggen!

2010-12-31 - 19:16:36

Snart är de nya året här inte för att jag tror att de kommer att ge något mer spännande än plugg och jobb som dom senaste åren gett mig :)
Men man kan ju som vanligt drömma sig bort och lova en massa nyårslöften som man kommer att bryta då klockan passerat 00:01..
Maten är i magen lika så tusen godisar, de är ju bra du tänker dig för du som ska sluta äta godis om några timmar Lina! (Nyårslöften ni vet)

Nä nu ska jag hälla upp lite coola, en påse chips och lite mera goodis, de nya året börjar ju inte än!
Morgondagen lär ju bli desto jobbigare då jag äter goodis, men va tusan de är ju nyårsafton bara en gång om året ;)



Gott Nytt år!

//Liina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!